sobota, 4 lipca 2020

W blasku nocy - Trish Cook

W blasku nocy - Trish Cook

Siedemnastoletnia Katie, cierpi na groźną chorobę: nie może mieć kontaktu ze słońcem. Dlatego na dwór wychodzi wyłącznie po zmroku. Co noc gra na gitarze w podziemiach lokalnej stacji kolejowej. Pewnego razu spotyka Charliego, w którym kiedyś skrycie się podkochiwała. Rozpoczyna się romans, a dziewczyna za wszelką cenę usiłuje ukryć przed Charliem chorobę.
Źródło: www.lubimyczytac.pl 


Książka "W blasku nocy" Trish Cook leżała na półce chyba z rok i dopiero wczoraj przyszła na nią kolej.

Wiedziałam, że będzie to młodzieżowy melodramat ale o dziwo, czytało mi się go całkiem dobrze i szybko. 

Najważniejsze dla mnie było t, że bohaterowie mnie nie irytowali, co dosyć często zdarza mi się przy czytaniu tego typu książek. 

Oprócz tego że dowiedziałam się że istnieje taka choroba jak XP książka niczym mnie nie zaskoczyła ale nie żałuję że ja przeczytałam. Może nawet kiedyś, jak będę miała okazję, obejrzę film (z tego co wygooglowałam to na Patricka Schwarzeneggera może się całkiem przyjemnie patrzeć 😉).

5/10
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz