sobota, 4 lipca 2020

Czas porzucenia - Elena Ferrante

Czas porzucenia - Elena Ferrante

Przed laty Olga zamieniła literackie aspiracje na życie żony i matki. Gdy po piętnastu latach związku dowiaduje się, że mąż porzuca ją dla znacznie młodszej dziewczyny, jej życie kompletnie się rozsypuje. Codzienne obowiązki stają się niemożliwym wysiłkiem, uroda i wygląd przestają się liczyć, a opieka nad dwojgiem dzieci zdecydowanie ją przerasta. W Oldze rośnie gniew, zazdrość i obsesja, która przemienia kobietę w kogoś, kim nigdy nie była. Pewnego dnia własne mieszkanie staje się dla niej prawdziwym więzieniem, kobiecie nie pozostaje nic innego, jak tylko zmierzyć się z tkwiącymi w niej upiorami. 

Źródło: www.lubimyczytac.pl 

Jestem bardzo rozczarowana tą książką. Byłam zachwycona serią neapolitańską a teraz dostałam tę okropną książkę i okropną bohaterkę.

W ogóle nie potrafiłam jej współczuć a wprost przeciwnie, została tak przedstawiona, że wcale nie dziwię się, że mąż ja zostawił.
A już zupełnie straciła w moich oczach gdy otwarcie mówił, że nie lubi swojego psa ima na niego wywalone nawet w najtragiczniejszych dla niego chwilach. Zresztą, za swoimi dziećmi chyba też za bardzo nie przepadała bo zupełnie się nimi nie przejmowała.

Powtórzę się, rozczarowałam się bardzo. Myślałam, że dostanę coś na poziomie "Genialnej przyjaciółki", której połykałam każdą z kolejnych części tak tę książkę ledwo skończyłam pomimo tego że nie ma nawet 300 stron.

3/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz