poniedziałek, 10 września 2012

Nowe nabytki # 3 - sierpniowo-wrześniowe

"Kaznodzieja" - Camilla Lackberg

                  

                                   "Nawałnica mieczy tom 3 część I i II" - George R.R Martin


 "A jeśli ciernie" - Virginia Cleo Andrews


Wygrane w konkursach


"Madonna. Królowa muzyki pop" - Eddi Fiegel, Daryl Easlea



 "Listy z jeziora" Agnieszka Korol


 "Dziennik dla Jordana" -  Dana Canedy
Książa wygrana w konkursie zorganizowanym na blogu Jenah. Wraz z książką dostałam słodkości i przecudną zakładkę :)

 

 Dziękuję bardzo :)

4 komentarze:

  1. Gratuluję nowych nabytków i wygranej w konkursie :)
    Na serię Andrews mam ochotę już od dłuższego czasu i ciągle nie mogę się zebrać... No nic, życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Pierwszy tom serii mnie powalił na łopatki i nie mogłam się ogarnąć przez kilka dni po przeczytaniu książki. Drugi był już słabszy chociaż czytało się go ok. Natomiast właśnie zaczęłam czytać "A jeśli ciernie", co prawda jestem dopiero na 70 stronie ale coś mi nie gra i nie pasuje. Zobaczymy co będzie dalej ale na razie jest bardzo średnio. Ale "Kwiaty na poddaszu" polecam z czystym sumieniem.

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że spodoba Ci się książka :) No i jeszcze raz dziękuję za udział w konkursie :)

    Już od jakiegoś czasu mam wielką ochotę na serię Andrews, ale jakoś mi się nie składa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że na pewno się spodoba :)
      Cieszę się że w sierpniu czytałam raczej grube książki przez co miałam jakieś szanse w konkursie :)

      Usuń