poniedziałek, 17 września 2012

THE AFTERSHOCK

Trafiłam dziś przez przypadek na pewne nagranie na You Tube. Obejrzałam i doszłam do wniosku, że w moim pokoju musi być ukryta kamera gdyż nagranie opisuje dokładnie moje zachowanie po przeczytaniu/obejrzeniu czegoś MEGA szokującego.

Taaaak...miewam często takie reakcje kiedy nie jestm w stanie ogarnąć tego co się właśnie stało. Jest płacz, zaprzeczanie, niedowierzanie. Czasami dochodzi rzucanie książką i mówienie że jest głupia i że dalej nie będę jej czytać lecz po minucie, naturalnie łapię za nią znów i czytam dalej ale nadal jestem na nią obrażona ;)

Przechodziłam to przy "Kwiatach na poddaszu", "Harrym Potterze", "Jednym dniu" obowiązkowo przy serii Georga Martina gdyż ten autor funduje mi takie reakcje co kilkanaście kartek i przy wieeeelu innych...

A czy Wam też zdarza się faza "THE AFTERSHOCK"?

                                                                      źródło

1 komentarz:

  1. Chyba wykryłaś jakiś spisek, bo w moim pokoju tez musi być ukryta kamera :D

    OdpowiedzUsuń