środa, 16 maja 2012

III Warszawskie Targi Książki

W weekend po raz pierwszy odwiedziłam Warszawskie Targi Książki. Jejku, tyle książek w jednym miejscu to chyba w życiu nie widziałam! Szkoda tylko że przy takiej ilości ludzi jaka tam była nie mogłam na spokojnie pochodzić między półkami i poprzeglądać książek. Ale i tak uzbierał się stosik. Kupiłam 8 książek i nazbierałam tyle zakładek że starczy mi ich na kilka lat :)


Od dołu

1. "Drwal" - Michał Witkowski
2. "Dubler" - David Nicholls
3. "Księżniczka z Lodu" - Camilla Läckberg
4. "Gra o tron" - George R. R. Martin
5. "Mechaniczny Książę" - Cassandra Clare
6. "Tam gdzie ty" - Jodi Picoul
7. "Czarownica" - Anna Klejzerowicz
8. "Kwiaty na poddaszu" - Virginia Andrews


Pewnie gdyby nie to, że musiałam jeszcze jakoś dowieźć te książki do domu to bym kupiła ich jeszcze więcej ale myślę że i tak nie jest źle. I będę miała czytelnicze zapasy na jakiś czas :)

A tu jeszcze kilka zakładek. To tylko niewielka część zakładkowych nabytków :)



 



 

2 komentarze:

  1. Gdzie można nabyć takowe cudne zakładki? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie zakładki przywiozłam z Targów Książki gdzie można było je wziąć ze stoisk wydawnictw.

      Usuń