wtorek, 7 lutego 2012

"Splątane Sieci. Seria Czarnych Kamieni Księga V" - Anne Bishop











"Splątane Sieci. Seria Czarnych Kamieni Księga V" - Anne Bishop

Zaproszenie podpisano „Jaenelle Angelline”.
Pierwsza przybywa na miejsce Surreal SaDiablo, była kurtyzana i zabójczyni. Zostaje jednak uwięziona w koszmarze splątanych sieci stworzonym przez Czarne Wdowy. Jeśli użyje do obrony Fachu, narazi się na uwięzienie w domu już na zawsze.
Jednak to nie Jaenelle wysłała zaproszenie.
Teraz Jaenelle wraz z rodziną muszą ratować Surreal i pozostałych uwięzionych, uważając, by samym nie dać się złapać. Muszą również odkryć, kto stworzył to upiorne miejsce i dlaczego chce pozbawić życia członków rodziny SaDiablo.
Tylko jeden Krwawy mógł zastawić taką pułapkę... 
źródło:  http://lubimyczytac.pl/ksiazka/66560/splatane-sieci



"Splątane sieci" póki co to chyba najsłabsza część z serii Anne Bishop. Co nie znaczy że jest zła i nie warta przeczytania. Wprost przeciwnie. Wielbicielom serii na pewno się spodoba. Mnie książka nie trzymała aż w takim napięciu jak pozostałe. Nie miałam tego że nie mogłam się skupić na niczym innym bo cały czas myślałam co się stanie dalej. Wątek z Domem Strachu troszkę naciągany jak dla mnie. Mimo tego, że cały czas coś się działo akcja dla mnie rozwinęła się w momencie gdy wkroczył Lucivar (z części na część moja sympatia do niego wzrasta). Jak zawsze podobały mi się sceny z Jeanell i Daemonem, chociaż prócz scen łóżkowych to zbytnio dużo nie wnosiły do książki ale i tak miło o nich czytać i widzieć jak toczą się ich dalsze losy.
Tak czy inaczej książka warta przeczytania chociaż nie powala tak bardzo jak poprzednie części no ale każdemu może się trafić słabszy dzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz