sobota, 18 lutego 2012

"Klub Matek Swatek. Operacja: Londyn" - Ewa Stec










"Klub Matek Swatek. Operacja: Londyn" - Ewa Stec

Kontynuacja bestsellerowego Klubu Matek Swatek.

Klub Matek Swatek rusza z misją do Londynu. Ma „pomóc” Alicji, ślicznej emigrantce, związać się z Igorem. Tymczasem dziewczyna jest zakochana w Archibaldzie, czarującym i absolutnie niedostępnym arystokracie. Dla KMS nie ma jednak rzeczy niemożliwych. 
Kiedy wydaje się, że wszystko idzie jak po maśle, same swatki wpadają w sidła miłości. Wychodzi też na jaw, że nie każdy jest tym, za kogo się podaje. W Londynie robi się gorąco… 
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/109853/klub-matek-swatek-operacja-londyn



Jak ja nie lubię być rozczarowana książka. Zwłaszcza książką na którą się nastawiłam że będzie fajna. Niestety, tak było w przypadku "Klubu Matek Swatek. Operacja: Londyn". Pierwszą część książki połknęła w trzy dni, płacząc momentami ze śmiechu. W przypadku tej części męczyłam ją tydzień. Momentami podczas czytania wyłączałam się i musiałam ponownie czytać akapit ponieważ akcja mnie nie wciągała. Nie miałam ataków śmiechu, nawet za bardzo się nie uśmiechałam podczas czytania. Dopiero ostatnie 120 stron mnie bardziej zainteresowało, gdy główne wątki zaczęły się wyjaśniać. I wtedy nawet kilka razy się zaśmiałam. Ale niestety, te kilka razy nie przesądziło o tym żebym książkę uznała za bardzo dobrą. Jest przeciętna. Zwłaszcza porównując ją z pierwszą częścią.

1 komentarz: