wtorek, 6 grudnia 2011

"Zawsze przy mnie stój" – Carolyn Jess-Cooke















"Zawsze przy mnie stój" –  Carolyn Jess-Cooke 

Obok nas istnieje świat, którego nie dostrzegamy.
Ktoś w każdej sekundzie walczy o Twoją duszę.
Zamknij oczy i poczuj dotyk Anioła.
Margot po śmierci wraca na ziemię jako swój własny Anioł Stróż. Od tej chwili będzie świadkiem wszystkich błędów, jakie popełniła w życiu, i każdej zgubnej decyzji, którą podjęła.
Czy zdoła ocalić siebie i miłość swojego życia? Czy aby ratować tych, których kocha, będzie gotowa zawrzeć pakt z demonem i zdobyć się na największe poświęcenie?
Poruszająca opowieść o trudnych wyborach, przebaczeniu i nadziei.


źródło:  http://lubimyczytac.pl/ksiazka/94636/zawsze-przy-mnie-stoj


Dziś w nocy skończyłam czytać. Powiedziałam sobie ze nie pójdę spać do póki jej nie przeczytam do końca. Ale tak naprawdę to nawet gdybym chciała to i tak bym jej nie odłożyła nie przeczytawszy. Książka była niesamowita. Ciepła, momentami gorzka, skłaniająca do refleksji. Na końcowych stronach nawet łzy zakręciły mi się w oczach. Prócz wspaniałej treści książka posiada również przepiękną okładkę. Naprawdę polecam.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz